Tunnit

Zumba® 
Zumba® on latinorytmeihin perustuva tanssitunti, joka on rytmikästä, helppoa ja hauskaa! Kuumia rytmejä , iloista mieltä, tule sellaisena kuin olet! Zumba-tunnilla kaikki saavat tanssia omalla tyylillään.
WH Body
Tehokas koko kehon lihaskuntotunti kiertoharjoituksena. Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn, monipuolisia lihaskuntoliikkeitä paikkaharjoitteluna sekä loppuverryttelyn. 45 minuutin ja 55 minuutin tunteina. 55 minuutin tunti sisältää pidemmän venyttelyosuuden. Tunnin lihaskuntoliikkeet ovat helppoja, joten tunti sopii mainosti myös aloittelevalle liikkujalle, mutta kokenutkin treenaaja saa tehokkaan treenin säätämällä tempoa ja valitsemalla haastavamman variaation liikkeistä. 
Core 30
Tunti painottuu keskivartalon hallintaan, koordinaatioon ja tasapainoa kehittäviin harjoitteisiin. Tehokas 30 min. setti. Sopii myös aloittelijoille.
Seasonal Yin Yoga
Seasonal Yin Yoga on rauhallinen, passiivinen sekä meditatiivinen eri vuodenaikojen energioita seuraava harjoitus, jossa keskitytään vahvasti oman kehon kuunteluun, mielen tarkkailuun ja sydämen viesteihin eri asentoja (asanat) apuna käyttäen. Seasonal Yin Yogan tarkoituksena on luoda tasapainoa nykymaailman hektiseen sekä suorittavaan elämäntyyliin. Seasonal Yin antaa mahdollisuuden pysähtymiseen ja rentoutumiseen oman arjen keskellä. Pysähtyminen, rauhoittuminen ja tietoinen läsnäolo voimaannuttavat kehoa ja mieltä, sekä harjoituksessa käytettävä luonnollinen, rauhallinen ja virtaava hengitys rentouttaa hermostoamme. Seasonal Yin Yogassa vuosi jaetaan viiteen vuodenaikaan kevät, kesä, myöhäiskesä, syksy sekä talvi ja harjoitus vaihtuu näiden vuodenaikojen mukaisesti. Vuodenaikoihin liitetään harjoituksessa tietyt sisäelinparit (yin-yang) energialinjoineen (meridiaanit). Seasonal Yin -harjoitus on matka omaan fyysiseen kehoon, mieleen sekä sydämeen ja täten sopii kaikille. 
Vatsa-peppu
Helppoa ja tehokasta! Reidet, pakarat ja keskivartalo saavat hyvää treeniä tällä tunnilla! Lyhyt alkulämmittely, tehokas treeniosio ja lopuksi lyhyet palauttavat venytykset.
Kehonhuolto
Rauhallinen kehoa huoltava tunti. Tunti sisältää dynaamista tai staattista venyttelyä, avaavia liikkeitä, liikkuvuutta ja rentoutusta.
Booty 30
Haluatko pyöreät pakarat? Tällä tunnilla treenataan pakaroita monipuolisesti hyvän musiikin tahtiin! Tunnin tehokkuutta voit säädellä itse valitsemalla sinulle sopivan liikkeen tason.